All the fights we’ve had

Jag minns två bråk vi hade den resan.

Bråk 1:

Bråk 2:

Jag minns inte vad vi bråkade om. Förmodligen var det helt obetydliga saker. Kanske hade jag sagt något oövertänkt, kanske hade du hört något jag egentligen aldrig sagt, kanske var vi trötta på varandras skugga. Det spelade ingen roll, när allt kommer omkring. Jag minns även de stora, betydelsefulla bråken – de som ärrat oss. Men jag har inga bilder på de bråken för det är inget man vill minnas, trots att de ständigt snurrar ilskt i mitt huvud. Jag ser dig med andra, flämtande, okänd för mig, och jag slår mig blind, försöker ge dig en jävla gloria som du inte förtjänar eller ens vill ha.

Leave a Reply

